Κοπή της πίτας 2013
Δυο φλουριά ,κέφι ,δώρα ,διαγωνισμοί , zumba και κυρίως η δική σας καταλυτική παρουσία, συνέθεσαν την πολύ επιτυχημένη εκδήλωση του art & beauty για τον εορτασμό του νέου έτους 2013 ,στο καφέ ‘ Στην πόλη’’ .
Πιστοί στο motto μας, “ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε’’ δημιουργήσαμε για σας -με τη βοήθεια των συνεργατών μας- ένα ζεστό βράδυ ομορφιάς, με αφορμή την κοπή της πίτας μας .Με την θετική σας διάθεση και λάμψη η κοπή της πίτας μετατράπηκε σε αυθεντικό πάρτι. Αυτό είναι το art & beauty…Είναι ενέργεια…Είναι δημιουργία …Είναι διάθεση για ζωή…!!!!

